November 11th, 2019

Overname activiteiten NBC door Neopost

Almere, 11 november 2019

Neopost binnenkort Quadient, een wereldmarktleider in zakelijke oplossingen voor betekenisvolle klantrelaties via digitale en fysieke kanalen, kondigde vandaag aan dat zij de activiteiten print & cut, print only, snijplotters alsook snijfolies, inkten en printmedia van het bedrijf New Business Communications (NBC) overneemt. NBC zal zich van haar kant focussen op graveermachines, metaal printing, laser decorators en domeer producten. Deze overname gaat in vanaf 11 november 2019.

Neopost versterkt hiermee haar lokale expertise in grafische oplossingen in de Benelux regio door middel van sterke partnerships met o.a. Roland, Sefa en Chromaluxe. Neopost biedt bedrijven eveneens geïntegreerde oplossingen aan voor zowel postale als digitale communicaties, pakketverkeer en software voor het verrijken van klantervaringen.

Deze overname loopt parallel met de nieuwe organisatie en de nieuwe naam van Neopost, Quadient, die werd aangekondigd op 23 september jl. De professionals van Quadient helpen bedrijven beter in contact te komen met klanten via een groeiend aantal kanalen door zich te richten op vier belangrijke oplossingen: Customer Experience Management; Business Process Automation; Mail-related Solutions; en Parcel Locker Solutions. Quadient is vastbesloten om een hoog serviceniveau te blijven leveren aan haar klanten, partners en leveranciers.

OVER QUADIENT

Quadient is de drijvende kracht achter 's werelds meest betekenisvolle klantervaringen. Door zich te richten op vier belangrijke oplossingsgebieden, waaronder Customer Experience Management, Business Process Automation, Mail Related Solutions en Parcel Locker Solutions, helpt Quadient de verbondenheid tussen mensen en wat belangrijk is te vereenvoudigen. Quadient ondersteunt honderdduizenden klanten wereldwijd in hun zoektocht naar relevante, gepersonaliseerde relaties en het bereiken van een uitstekende klantervaring. Quadient, momenteel genoteerd onder de naam Neopost in compartiment A van Euronext Parijs, behoort tot de SBF 120-index. Voor meer informatie over Quadient, ga naar quadient.com/connections.

Bastiaan ter Weel
Neopost +31 365 496 300